Doktor nauk społecznych w dyscyplinie nauki o polityce i administracji. Ukończyła wiedzę o teatrze oraz media interaktywne i widowiska na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, a także politykę społeczną na Uniwersytecie Warszawskim. W 2023 roku obroniła doktorat na Wydziale Nauk Politycznych i Studiów Międzynarodowych Uniwersytetu Warszawskiego, poświęcając uwagę sytuacji tancerzy na rynku pracy w Polsce. Jako autorka tekstów współpracowała m.in. z „Didaskaliami”, portalem TaniecPOLSKA.pl, magazynem „Taniec”, kwartalnikiem „Nietak!t”. Współpracowała także m.in. z poznańskim Malta Festival, Teatrem Polskim w Poznaniu, Narodowym Instytutem Muzyki i Tańca, Fundacją Scena Współczesna, Fundacją Szkoła Liderów, Fundacją Artystyczną Perform, Mazowieckim Teatrem Muzycznym im. Jana Kiepury, Fundacją Performa, Stowarzyszeniem Ośrodkiem Praktyk Choreograficznych, Warszawskim Obserwatorium Kultury. Od 2016 roku prowadzi Fundację Rezonanse Kultury, gdzie realizuje autorskie projekty kulturalne, edukacyjne i naukowe. Kuratorowała konferencje naukowe: „Taniec w Warszawie. Sztuka tańca i choreografii w XX i XXI wieku” (Centrum Sztuki Tańca w Warszawie, 2019) oraz „W poszukiwaniu balansu. Dobre praktyki i zrównoważony rozwój w tańcu i innych sztukach performatywnych, Centralna Scena Tańca, 2024). W latach 2022–2023 przewodnicząca Branżowej Komisji Dialogu Społecznego ds. Tańca, działającej przy Biurze Kultury m.st. Warszawa. Od 2022 roku kuratoruje pracę działu Krytyka i teoria tańca w ramach projektu Centralna Scena Tańca. W tym samym roku otrzymała także stypendium Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego.